Αποζημίωση σε ακύρωση πτήσης
Είστε έτοιμοι για το ταξίδι,έχετε στο χέρι τα αεροπορικά σας εισιτήρια, φτάσατε στο αεροδρόμιο και λίγο πριν το boarding ανακοινώνεται ότι το ταξίδι σας ακυρώνεται!
Όλα τα σχέδια πάνε στράφι και εσείς αναζητάτε εναλλακτικούς τρόπους να φτάσετε στον προορισμό σας έτσι ώστε να μη χάσετε τις διακοπές σας.
Τι γίνεται όμως με την αποζημίωση από την αεροπορική εταιρεία; Σε ποιες περιπτώσεις υπάρχει αποζημίωση και σε ποιες η εταιρεία δεν φέρει ευθύνη;
Ένας από τους βασικότερους λόγους που ακυρώνονται οι πτήσεις είναι οι καιρικές συνθήκες.
Μπορεί στο αεροδρόμιο που βρίσκεστε και είστε έτοιμοι να αναχωρήσετε να έχει ηλιοφάνεια και πολύ καλές συνθήκες, όμως στο αεροδρόμιο προορισμού οι συνθήκες μπορεί να είναι τελείως ακατάλληλες δίχως πρόβλεψη να φτιάξουν το επόμενο διάστημα.
Έτσι η αεροπορική εταιρεία, μελετώντας όλα τα στοιχεία, προβαίνει σε ακύρωση της πτήσης. Αυτή η περίπτωση είναι ίσως η μοναδική που δεν δικαιούστε αποζημίωση καθώς η ασφάλεια της πτήσης και των επιβατών, είναι πάνω απ΄όλα.
Παρόλα αυτά, η αεροπορική εταιρεία θα πρέπει να μεριμνήσεις για τη διαχείρισή σας όσο θα βρίσκεστε στο αεροδρόμιο.
Όμως εάν υπάρχουν καθυστερήσεις άνω των 3 ωρών ή ματαίωση της πτήσης για άλλους λόγους(τεχνικούς λόγους τη εταιρείας, προβλήματα στην εταιρεία, μη διαθέσιμο αεροπλάνο,κτλ) τότε δικαιούστε αποζημίωση από 250€ έως 600€ – το χρηματικό αντίτιμο καθορίζεται ανάλογα τα χιλιόμετρα που θα ταξιδέψετε.
Αποζημίωση για καθυστέρηση πτήσης
Αν η πτήση σας έχει καθυστερήσει για λόγους που είναι υπεύθυνη η αεροπορική εταιρεία (δεν υπήρχε αεροπλάνο, τεχνικό πρόβλημα, κ.α.) τότε δικαιούστε αποζημίωση, ανάλογα με την απόσταση του ταξιδιού.
Όσο πιο μακριά πετάτε, τόσο μεγαλύτερη η αποζημίωση που μπορείτε να αξιώσετε από την αεροπορική εταιρεία.
Οι καθυστερήσεις πτήσεων είναι από τους νο1 λόγους αποζημίωσης από τις αεροπορικές εταιρείες.
Αν είχατε και εσείς κάποια καθυστέρηση σε πτήση σας τους τελευταίους 36 μήνες (3 χρόνια), μπορείτε ακόμα να διεκδικήσετε την αποζημίωσή σας!
[ Διεκδικήστε αποζημίωση έως 600€ εδώ, ΔΩΡΕΑΝ! ]
Πιο αναλυτικά, η αποζημίωση που δικαιούστε είναι:
Για καθυστερήσεις άνω των 3 ωρών και ταξίδι έως 1500χλμ, η αποζημίωση είναι 250€ .
Από 1500 έως 3500χλμ η αποζημίωση είναι 400€ ενώ για ταξίδι άνω των 3500χλμ η αποζημίωση είναι 600€ .
Αυτά ισχύουν στις περιπτώσεις που η πτήση αναβλήθηκε ή καθυστέρησε πάνω από 3 ώρες ή σας έγινε άρνηση επιβίβασης παρά τη θέλησή σας και ενώ είχατε έγκυρα εισιτήρια και boardingpass.
Η αποζημίωση είναι ανά εισιτήριο και δε διακρίνει οικονομική θέση από businessclass.
Επίσης δεν έχει καμία σημασία εάν πετάτε με πτήση τσάρτερ, εταιρεία lowcost(όπως π.χ. να έχετε κλείσει αεροπορικά εισιτήρια με την ryanair) ή με μια συμβατική εταιρεία τύπου Aegean, Lufthansa,Turkish Airlines,κτλ. Οι νόμοι ισχύουν για όλες τις εταιρείες.
Αποζημίωση καθυστέρησης πτήσης Ryanair
Η Ryanair έχει αρκετά συχνά καθυστερήσεις στις πτήσεις της ή ακόμα και ακυρώσεις.
Μπορείτε όμως να διεκδικήσετε εντελώς δωρεάν και ανέξοδα, την αποζημίωσή σας αν είχατε καθυστέρηση μεγαλύτερη των 3 ωρών τα τελευταία 3 χρόνια.
Αν για παράδειγμα πετούσατε πριν 2 χρόνια με πτήση της Ryanairκαι η οποία είχε καθυστέρηση μεγαλύτερη των 3 ωρών ή ακυρώθηκε, μπορείτε ακόμα και τώρα να διεκδικήσετε την αποζημίωση!
[ Δείτε ΔΩΡΕΑΝ αν δικαιούστε αποζημίωση για την πτήση σας! ]
Οι σύμβουλοι της Airhelp θα σας βοηθήσουν ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ με τις διαδικασίες της αποζημίωσης, χωρίς κανένα δικό σας έξοδο!
Aegean καθυστέρηση πτήσης αποζημίωση
Η Aegean, αν και είναι πολύ τυπική ως εταιρεία, σπάνια μπορεί να έχει καθυστερήσεις ή ακυρώσεις στις πτήσεις της. Γι’αυτό το λόγο, μπορείτε να αξιώσετε αποζημίωση έως 600€ αν πετάτε προς προορισμό του εξωτερικού σε περίπτωση που είχατε καθυστέρηση μεγαλύτερη από 3 ώρες.
Δείτε σε αυτό το link αν δικαιούστε αποζημίωση για πτήση που πραγματοποιήθηκε τα τελευταία 3 χρόνια, εντελώς δωρεάν!
Αποζημίωση σε περίπτωση έκτακτων καιρικών συνθηκών
Όπως αναφέραμε και πιο πάνω, σε περίπτωση ακραίων καιρικών συνθηκών η πτήση μπορεί να ακυρωθεί για την ασφάλεια των επιβατών.
Σ’αυτή τη περίπτωση τα αεροπορικά εισιτήρια που έχετε κλείσει είτε ακυρώνονται είτε μεταφέρονται για άλλη πτήση, ανάλογα τις επιλογές που θα σας δώσει η αεροπορική εταιρεία.
Συνήθως, εάν η απόσταση είναι σχετικά μικρή(π.χ. Αθήνα – Θεσσαλονίκη) θα σας προσφερθεί μεταφορά με λεωφορείο ή άλλη πτήση την επόμενη ημέρα.
Σ’αυτή τη περίπτωση δε δικαιούστε αποζημίωση όμως η αεροπορική εταιρεία πρέπει να μεριμνήσει για εσάς την διατροφή και τη διαμονή σας όπως επίσης και την μεταφορά από το ξενοδοχείο έως το αεροδρόμιο.
Πάντα να έχετε στο νου σας όταν κλείνετε αεροπορικά εισιτήρια, ότι μπορεί η πτήση να ακυρωθεί για λόγους ασφαλείας ή άλλα έκτακτα γεγονότα.
Αυτό συμβαίνει σπάνια, άλλα όταν γίνει δε μπορείτε να το προσπεράσετε.
Διαβάστε καλά τα δικαιώματά σας, όπως αυτά αναγράφονται και στην ιστοσελίδα της Ομοσπονδίας Συλλόγων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, και να είστε πάντα ενημερωμένοι γι’αυτά που δικαιούστε.
Εάν έχετε απορίες σχετικά με τη πτήση σας καθώς κι αν δικαιούστε αποζημίωση, μπορείτε να το γράψετε στα σχόλια ώστε με την εμπειρία μας να σας βοηθήσουμε άμεσα!
- Μάθε τα πάντα για το Wyoming: Ο απόλυτος ταξιδιωτικός οδηγός - 4 Οκτωβρίου, 2024
- Φθηνά αεροπορικά εισιτήρια τελευταίας στιγμής: Προσφορές όταν ο χρόνος είναι περιορισμένος - 15 Σεπτεμβρίου, 2024
- Που να μείνω στη Ρώμη: Ο απόλυτος οδηγός διαμονής - 9 Σεπτεμβρίου, 2024
Η πτήση μας από Μεμιγκεν(Μόναχο)για Αθήνα ακυρώθηκε 14.7.2018.Έχω διαφορετικούς αριθμούς κράτησης των εισητηρίων για εμένα και τα δύο παιδιά μου. Ταξίδεψα την μεθεπομένη από Βιέννη για Αθήνα με Aigeian.To πρώτο βράδυ επειδή η πτήση μας ήταν 21.45 φιλοξενηθήκαμε σε ξενοδοχείο του Μεμιγκαν από την Ραιαναιρ. Την επόμενη μέρα και επειδή τα εισητήρια ήταν πιο φθηνά από Βιέννη παρά από Μόναχο ταξιδέψαμε από Μέμεγκεν Μόναχο και μετά Βιέννη όπου και διανυκτερεύσαμε ένα βράδυ και την επομένη 16.7.2018 ταξιδέψαμε αεροπορικώς με την Αιgeian για Αθήνα. Συνεπώς τα έξοδα κινήσεων τη διανυκτέρευση και τα τρία αεροπορικά εισητήρια πρέπει να πληρωθούν από την Ραιαναιρ. Προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί τους και δεν μπορώ συμπληρώνω μία φόρμα για τις αξιώσεις μου και όταν προσπαθώ να τη στείλω δεν την δέχεται.
Βοηθείστε με τι πρέπει να κάνω γιατί τα χρήματα είναι συνολικά περίπου 1000 ευρώ.
Ευχαριστώ πολύ
Στις 5 Ιανουαρίου πετούσα με την RYANAIR 1.30 ώρα Γερμανίας Από Weeze Dusseldorf Για Θεσσαλονίκη Η πτήση δεν έγινε και ανά δύο ώρες είχαμε ενημέρωση και όχι με σιγουριά αν θα πετάξουμε για Θεσσαλονίκη ειμασταν αεροδρόμιο 9 ώρες και τελικά πετάξαμε στις 10 .15 ωρα γερμανιας φτάσαμε 12.45 ώρα Ελλάδας για αυτη την καθυστέρηση αποζημίωση θελω να ξερω αν δικαιούμαι Εγώ και ο σύζυγος και τη πρέπει να κάνω κ που να απευθυνθώ Ευχαριστώ .. Η πτήση ηταν FR5714
Καλησπέρα σας,
Μπορείτε εντελώς δωρεάν να κάνετε μια αίτηση αποζημίωσης εδώ και να δείτε μέσα σε μερικές μέρες αν θα σας αποζημιώσει η εταιρεία!